نحوه بازی کرایم وارز و رازهای برد در این بازی کارتی

بازی کرایم وارز یکی از بازی های کارتی پر سود است؛ این بازی کارتی برای دو الی چهار بازیکن است و هدف آن، این است که تمام مینیون‌ های دشمنان خود را از بین ببرید و کینگ‌ پین آن ها را بکشید.

معرفی بازی کرایم وارز

در ادامه می خواهیم به معرفی، بررسی و آموزش بازی کارتی کرایم وارز بپردازیم. کرایم وارز به انگلیسی (Crime Wars) یک بازی کارتی مناسب برای 2 الی 4 بازیکن است که هدف آن، این است که تمام مینیون‌ های دشمنان خود را از بین ببرید و کینگ‌پین آن ها را بکشید. بهتر است بدانید این بازی با یک بسته کارت استاندارد 52 تایی، یک تاس 6 وجهی و هم چنین مداد و کاغذ برای ثبت میزان پول هر بازیکن و قدرت حمله و دفاع تیم خود قابل انجام است. در حال حاضر این بازی باتوجه به سبک و قوانینی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

آموزش بازی Crime Wars

این بازی با دو الی چهار بازیکن قابل انجام است. حال در هنگام بازی هر بازیکن خال متفاوتی را انتخاب می‌ کند. بسته کارت‌ های هر بازیکن شامل 13 کارت آن خال است، البته در صورتی که بازی با 3 الی 4 بازیکن انجام شود. بهتر است بدانید در یک بازی 2 نفره، هر بازیکن یک جوکر نیز دارد که بسته‌ ای از 14 کارت را برای او می‌ سازد. هر تیم با 1000 دلار و با خال انتخابی خود شروع می‌ کند، هزینه استخدام هر آدم‌ کش نیز 100 دلار است.

مبارزه شما با کینگ‌ پین و بازی آن شروع می‌ شود. کینگ‌ پین شروع کننده و هم چنین پایان دهنده هر امپراتوری است. برای پیروزی، او باید زنده بماند. هر بازیکن با بازی کینگ‌ پین خود، کارت‌ های باقی مانده بسته اش را بر می‌ زند و آن ها را رو به پایین قرار می‌ دهد. لازم به ذکر است که در ابتدای هر بازی، هر بازیکن 2 کارت از بالای بسته مربوط به خود می‌ کشد. هر کارت عددی در یک بسته، گروهی از آدم‌ کش‌ ها به شمار می رود. لازم به ذکر است در بازی کرایم وارز اگر همه بازیکنان به جز شما و متحدتان حذف شوند، به این گونه می‌ توانید بازی را به پایان برسانید.

این بازی چه قوانینی دارد؟

خیلی از علاقه مندان به این بازی تمایل دارند تا در رابطه با قوانین آن نیز اطلاعاتی را به دست آورند تا به این گونه بتوانند بیشتر با این بازی آشنا شوند. در این باره بهتر است بدانید که بازی کرایم وارز همانند سایر بازی های کازینویی دارای یکسری قوانین می باشد، اما قوانین آن بسیار ساده و راحت است و بازیکنان تنها با یادگیری کامل بازی می توانند به راحتی به انجام آن بپردازند. به هر حال این موضوع را هم باید افزود که به طور کلی قوانین بازی Crime Wars شامل تعداد مشخص بازیکنان، نحوه توزیع کارت ها، نوع بازی، هدف بازی و … می باشد.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

خیلی از افراد در جمع‌ های دوستانه و یا خانوادگی تمایل دارند تا به انجام یک بازی سرگرم کننده بپردازند تا به این گونه بتوانند اوقات فراغت خود را پر کنند. حال یکی از بازی های کارتی که به صورت گروهی انجام می شود و این روز ها بسیار محبوب و پرطرفدار شده بازی کرایم وارز می باشد که به طور معمول بین دو الی چهار بازیکن انجام می‌ شود و به همین دلیل مناسب برای دورهمی ها و جمع های خانوادگی می‌ باشد.

بازی کرایم وارز برای موبایل هم وجود دارد؟

در حال حاضر بازی کرایم وارز با توجه به سبک و قوانینی که دارد در بین علاقه مندان به بازی‌ های کارتی بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. حال خیلی از طرفداران و علاقه‌ مندان کنجکاو هستند تا بدانند که آیا نرم‌ افزار این بازی برای موبایل ساخته و ارائه شده است؟ در این باره بهتر است بدانید هنوز نرم افزار بازی Crime Wars برای موبایل ساخته نشده است و به همین دلیل علاقه مندان تنها به صورت حضوری و با سایر بازیکنان می توانند به انجام این بازی بپردازند.

محتویات بازی کرایم وارز چیست؟

محتویات این بازی شامل: یک بسته کارت استاندارد 52 تایی، یک تاس شش وجهی و هم چنین مداد و کاغذ برای ثبت میزان پول هر بازیکن و قدرت حمله و دفاع تیم خود، می باشد.

سوالات متداول

بازی کرایم وارز چگونه است؟

این بازی یک بازی کارتی برای دو الی چهار بازیکن است.

آیا نرم افزار بازی کرایم وارز برای موبایل وجود دارد؟

در حال حاضر نرم افزار این بازی برای موبایل وجود ندارد.

محتویات بازی کرایم وارز چیست؟

محتویات این بازی شامل: یک بسته کارت 52 تایی، یک تاس شش وجهی، مداد و کاغذ می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل